Subhanallah

Rabu, 25 Januari 2012

SEDIKIT tapi CUKUP...

SESIAPA BERTAKWA KEPADA ALLAH, NESCAYA DIA AKAN MENGADAKAN BAGINYA JALAN KELUAR DAN MEMBERINYA REZEKI DARIPAD ARAH YANG TIADA DISANGKA-SANGKANYA.DAN SESIAPA YANG BERTAWAKAL KEPADA ALLAH, NESCAYA ALLAH AKAN MENCUKUPKAN KEPERLUANNYA   (surah at-Thalaq: 23)


$ walau gaji kita sebulan RM 200 tetapi Allah kurniakan keberkatan maka lebih mencukupi dan selesa berbanding orang yang gaji sebulan RM 20 000,,tetapi tiada keberkatan (kerana terdapat unsur haram dan penipuan, rasuah, dan lain-lain) maka selamanya tidak mencukupi...


1 ulasan:

  1. Assalamualaikum.. Saya daripada Halaqah Malaysia (HM). Kami mempunyai kumpulan-kumpulan usrah yang mengadakan pertemuan secara maya via skype. Adakah anda ingin menyertai usrah HM dengan bersedia untuk memperuntukkan 1 jam seminggu untuk berusrah?

    Sekiranya anda tidak dapat menyertai usrah,
    anda masih boleh kekal sebagai ahli Halaqah Malaysia yang berdaftar dan masih dialu-alukan untuk menyertai kuliah Livestream pada setiap hari Jumaat 9malam.

    p/s : maaf saya paste msg di sini kerana saya tak dpt msg di facebook anda. Sila respon di fb saya . kha_lillah@yahoo.com.sg [Naib Mas'ul 2 Halaqah Malaysia]

    BalasPadam